TUNING
Poniższe modyfikacje przybliżą Wam co należy zrobić aby podnieść moc.
Silnik 2,7 w S4 upodobniamy do mocniejszego brata z RS4 2,7 bi 380 KM
Więcej info na forum www.sportaudi.pl
Tuning S4 - 300-310 KM / 450-520 Nm hamownia obowiązkowa ! - zmiana programu ECU (CHIP) - ewentualna zmiana trójnika gumowego od przepustnicy na wzmacniany (orginalny może pękac przy ciśnieniu powyżej 1 bar) - wskaznik doładowania turbo aby kontrolować wskazania (1,1-1,2 bar) | |
Tuning S4 - 320 - 330 KM / 500 Nm - zmiana programu - zmiana trójnika gumowego przepustnicy - zmiana wydechu (tylnią część lub cały) - wkład filtru K&N - zmiana obu Intercooler na większe z RS4 (są całe aluminiowe) dadzą lepsze chłodzenie w ciepłe dni - wskaznik doładowania turbo - ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze |
Tuning S4 - 360 - 380 KM / 520 Nm - zmiana programu - większe turbo 2 xK04, inlet pipe rury - zmiana trójnika gumowego przepustnicy - zmiana wydechu - wkład K&N - Intercooler z RS4 - wtryski 6 x 360-440cc (orginalne 320cc dają rade do 360-370 KM) - zmiana pompy paliwa (orginalna daje rade do 340-350 KM) - map sensor - ewent. modyfikacja kolektora ssącego (lub zamiana od RS4) - ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra) - ewent. podkładki dystansujące pod kolektor ssący - sprzęgło od RS4 - wskaznik doładowania turbo - ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze - ewent. chłodnica oleju - pomyśleć o zmianie HAMULCÓW ! ! ! seryjne są za słabe | |
Tuning S4 - 380 - 440 KM / 520 Nm - zmiana programu - głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4) - większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury - zmiana trójnika gumowego przepustnicy - zmiana wydechu - wkład K&N - Intercooler z RS4 lub duży centralny - wtryski 6 x 440cc - zmiana pompy paliwa na wiekszą - map sensor - rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4) - ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra) - podkładki dystansujące pod kolektor ssący - sprzęgło od RS4 - wskaznik doładowania turbo + EGT - zmiana DV Bypass na inne lepsze - chłodnica oleju - ewent. większe kolektory wydechowe - zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! ! |
Tuning S4 - 420 - 460 KM / 620 Nm - głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4) - większe turbo 2 x K04, inlet pipe rury, turbo 2 xK04 z RS6 dadzą 460-520 KM - zmiana trójnika gumowego przepustnicy - zmiana wydechu - wkład K&N - układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra) - Intercooler z RS4 lub duży centralny - wtryski 6 x 440cc Bosch - zmiana pompy paliwa na wiekszą - map sensor - rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4) - podkładki dystansujące pod kolektor ssący - sprzęgło mocne made by PL lub inne - wskaznik doładowania turbo + EGT - zmiana DV Bypass na inne lepsze - chłodnica oleju - ewent. większe kolektory wydechowe - zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! ! | |
Tuning S4 - 500 - 700 KM / 500+ Nm - turbo 2 x GT28RS, K04/RS6, K16, K24 lub inne .... - kute tłoki, korbowody - pompa paliwa Bosch 044 - wtryski 500-700cc - chłodnica oleju. - nowe większe kolektory - wydajny układ IC - mocne sprzęgło - ... dużo pieniędzy |
. |
. |