AUDI RS4

B5

 

Moja S4 2,7 bi AVANT 2000r         +500ps  +600Nm 

 





MODYFIKACJE : 


  Body RS4
- błotniki tył, przód
- zderzaki tył, przód
- progi, listwy ozdobne
- lusterka, relingi, klapa tylna              
- grill (brak znaczków)
- końcówki wydechu
- kierownica i lewarek RS4 B7

 Silnik 3,0l biturbo
- blok 2,7l RS4 rozwiercany
- głowice 2,7l RS4 30VCNC
- kanały wydechowe powiększone
- kanały ssące powiększone
- wał 3,0l
- wałki 2,7l hydraulika
- tytanowe zawory i sprężynki
- malowane dekle głowic

Turbo LO-750 LOBA
- wydajność +700ps 

Seryjny komputer RS4 B5

Osprzęt silnika RS4
- kolektor ssący (polerowany)
- przepustnica 75mm (polerowana)              
- listwa wtryskowa
- filtr powietrza, przepustnica
- rura Y aluminiowa  i rury turbo
- rury turboo większej średnicy
- 2 x Forge

Układ napędowy
- sprzęgło spiec 6-cio łopatkowe
- koło jedno masowe (50% wagi S4)
- skrzynia biegów RS4
- most tylni RS4

Wtryskiwacze, pompa
- Siemens Short 630cc 3bar
- BOSCH 044

WAGNER TUNING
kolektory wydechowe

Układ wydechowy                       
- dwa osobne układy 3"
- dwa tłumniki
- styl RS4 B7

Układ chłodzenia
- nowa wydajniejsza chłodnica wody
- nowy układ elektr. chłodzenia chłodnicy

Intercooler
- duży centralny                         
- typ 2w1

Kute tłoki i korby                                      
- Mahle, Pauter

Wskażniki DEFI
   - centralka
   - ciśnienia doładowania
   - temp EGT
   - ciśnienia paliwa

Dodatki wewnątrz
- G-tech pro RR
- TurboTimer HKS type 1                      
- radio RNS-E
- turner TV + kamera
- kierownica RS4 B7

 Hamulce przód
   - tarcze 365x34mm(niebawem 380mm)
   - zaciski 8-mio tłoczkowe Brembo
   - klocki PAGID RS15
   - przewody w stalowym oplocie
   - kierownice powietrza
   - płyn Motul

Hamulce tył
- tarcze 312x22mm (niebawem)             
- przewody w stalowym oplocie
- klocki PBR ceramic
- płyn Motul

  Zawieszenie
  - gwintowane H&R B&B Automobiltechnik
  - wzmocniona podpora mostu
  - wzm. podpora skrzyni
  - wzm. poduszki silnika
  - wzm. sanki przodu
  - nowa podpora wału
  - wzm. tulejki, gumy i inne
  - felgi 18''x8,5'' ET05
  - opony 255/35/18''

Dodatki z zewnątrz
- lekka maska Carbon
- lotka pod zderzak (niebawem)               
- przyciemnione szyby

Siedzenia
- fotele kubełkowe Bimarco  

Chłodnice
   - duża chłodnica oleju
   - duża chłodnica skrzyni biegów
   - wiatrak elektryczny SPAL















S4 B5 2000 r

- odchudzona wersja
- zastąpione elem. lekkimi zamiennikami
  (niebawem)
- body RS4 (niebawem)
- planowana waga 1350 kg
- moc 552 ps i 626 Nm

Silnik 2,7l biturbo
- orginał RS4 B5 AZR
- głowice RS4
- wał 2,7
- wałki 2,7 RS4
- malowane dekle głowic

Turbo
-  K04 z RS6

Seryjny komputer RS4 B5
- ESP
- ABS

Osprzęt silnik RS4
- kolektor
- przepustnica
- listwa wtryskowa
- filtr powietrza
- rura Y
- itp

Układ napędowy
- sprzęgło organiczne do 700 Nm
- koło jedno masowe (50% wagi S4)
- skrzynia biegów RS4
- most tylni RS4

Wtryskiwacze
- Siemens Short 630cc

Pompa paliwa
- BOSCH 044
  wydajna do 700 PS

WAGNER TUNING
kolektory wydechowe
odlewane o większej średnicy

Zawory DV                                      
- 2 x Forge
  większe i mocniejsze niż seria

Lekka tylnia klapa

Układ wydechowy Milltek

Układ chłodzenia
   - Fmic biturbo

Sportowa kierownica

Zegary DEFI
- ciśnienia dołądowania
- EGT
- ciśnienia oleju

Licznik RS4 B5

Siedzenia Kubełkowe

Hamulce przód
- tarcze 365x34mm
- zaciski Brembo 8mioo tłoczkowe
- klocki Pagid
- przewody w stal oplocie

Hamulce tył
- 312x22mm

Zawieszenie
- sportowe amortyzatory
- sprężyny H&R

Oleje
 - Motul Le-Mans 20w60

Chłodnice
   - duża chłodnica oleju
   - duża chłodnica skrzyni biegów
   - wiatrak elektryczny SPAL









.











.























.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.

                  

.



.






  


             

.

.
.


.
.


.
.


.
.


.
.



.


.
.


.
.


.
.