Moja S4 2,7 bi AVANT 2000r +500ps +600Nm
MODYFIKACJE :
Body RS4 - błotniki tył, przód - zderzaki tył, przód - progi, listwy ozdobne - lusterka, relingi, klapa tylna - grill (brak znaczków) - końcówki wydechu - kierownica i lewarek RS4 B7 Silnik 3,0l biturbo - blok 2,7l RS4 rozwiercany - głowice 2,7l RS4 30VCNC - kanały wydechowe powiększone - kanały ssące powiększone - wał 3,0l - wałki 2,7l hydraulika - tytanowe zawory i sprężynki - malowane dekle głowic Turbo LO-750 LOBA - wydajność +700ps Seryjny komputer RS4 B5 Osprzęt silnika RS4 - kolektor ssący (polerowany) - przepustnica 75mm (polerowana) - listwa wtryskowa - filtr powietrza, przepustnica - rura Y aluminiowa i rury turbo - rury turboo większej średnicy - 2 x Forge Układ napędowy - sprzęgło spiec 6-cio łopatkowe - koło jedno masowe (50% wagi S4) - skrzynia biegów RS4 - most tylni RS4 Wtryskiwacze, pompa - Siemens Short 630cc 3bar - BOSCH 044 WAGNER TUNING kolektory wydechowe Układ wydechowy - dwa osobne układy 3" - dwa tłumniki - styl RS4 B7 Układ chłodzenia - nowa wydajniejsza chłodnica wody - nowy układ elektr. chłodzenia chłodnicy Intercooler - duży centralny - typ 2w1 Kute tłoki i korby - Mahle, Pauter Wskażniki DEFI - centralka - ciśnienia doładowania - temp EGT - ciśnienia paliwa Dodatki wewnątrz - G-tech pro RR - TurboTimer HKS type 1 - radio RNS-E - turner TV + kamera - kierownica RS4 B7 Hamulce przód - tarcze 365x34mm(niebawem 380mm) - zaciski 8-mio tłoczkowe Brembo - klocki PAGID RS15 - przewody w stalowym oplocie - kierownice powietrza - płyn Motul Hamulce tył - tarcze 312x22mm (niebawem) - przewody w stalowym oplocie - klocki PBR ceramic - płyn Motul Zawieszenie - gwintowane H&R B&B Automobiltechnik - wzmocniona podpora mostu - wzm. podpora skrzyni - wzm. poduszki silnika - wzm. sanki przodu - nowa podpora wału - wzm. tulejki, gumy i inne - felgi 18''x8,5'' ET05 - opony 255/35/18'' Dodatki z zewnątrz - lekka maska Carbon - lotka pod zderzak (niebawem) - przyciemnione szyby Siedzenia - fotele kubełkowe Bimarco Chłodnice - duża chłodnica oleju - duża chłodnica skrzyni biegów - wiatrak elektryczny SPAL | S4 B5 2000 r - odchudzona wersja - zastąpione elem. lekkimi zamiennikami (niebawem) - body RS4 (niebawem) - planowana waga 1350 kg - moc 552 ps i 626 Nm Silnik 2,7l biturbo - orginał RS4 B5 AZR - głowice RS4 - wał 2,7 - wałki 2,7 RS4 - malowane dekle głowic Turbo - K04 z RS6 Seryjny komputer RS4 B5 - ESP - ABS Osprzęt silnik RS4 - kolektor - przepustnica - listwa wtryskowa - filtr powietrza - rura Y - itp Układ napędowy - sprzęgło organiczne do 700 Nm - koło jedno masowe (50% wagi S4) - skrzynia biegów RS4 - most tylni RS4 Wtryskiwacze - Siemens Short 630cc Pompa paliwa - BOSCH 044 wydajna do 700 PS WAGNER TUNING kolektory wydechowe odlewane o większej średnicy Zawory DV - 2 x Forge większe i mocniejsze niż seria Lekka tylnia klapa Układ wydechowy Milltek Układ chłodzenia - Fmic biturbo Sportowa kierownica Zegary DEFI - ciśnienia dołądowania - EGT - ciśnienia oleju Licznik RS4 B5 Siedzenia Kubełkowe Hamulce przód - tarcze 365x34mm - zaciski Brembo 8mioo tłoczkowe - klocki Pagid - przewody w stal oplocie Hamulce tył - 312x22mm Zawieszenie - sportowe amortyzatory - sprężyny H&R Oleje - Motul Le-Mans 20w60 Chłodnice - duża chłodnica oleju - duża chłodnica skrzyni biegów - wiatrak elektryczny SPAL | ||||
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| |
. |
. |
| |
| |
. |
. | . |
. | . |
. | . |
. | . |
. | . |
. | |
. | . |
. | . |
. | . |