AUDI S4 biturbo

AUDI S4 2,7 biturbo

 

TUNING


Poniższe modyfikacje przybliżą Wam co należy zrobić aby podnieść moc.
Silnik 2,7 w S4 upodobniamy do mocniejszego brata z RS4 2,7 bi 380 KM
Więcej info na forum www.sportaudi.pl

Tuning S4 -  300-310 KM / 450-520 Nm          hamownia obowiązkowa !
- zmiana programu ECU (CHIP)
- ewentualna zmiana trójnika gumowego od przepustnicy na wzmacniany
  (orginalny może pękac przy ciśnieniu powyżej 1 bar)
- wskaznik doładowania turbo aby kontrolować wskazania (1,1-1,2 bar)


Tuning S4 -  320 - 330 KM / 500 Nm      
- zmiana programu
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu (tylnią część lub cały)
- wkład filtru K&N
- zmiana obu Intercooler na większe z RS4 (są całe aluminiowe)
  dadzą lepsze chłodzenie w ciepłe dni
- wskaznik doładowania turbo 
- ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze

Tuning S4 -  360 - 380 KM / 520 Nm   
- zmiana programu
- większe turbo 2 xK04, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4
- wtryski 6 x 360-440cc (orginalne 320cc dają rade do 360-370 KM)
- zmiana pompy paliwa (orginalna daje rade do 340-350 KM)
- map sensor
- ewent. modyfikacja kolektora ssącego (lub zamiana od RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- ewent. podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo
- ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze
- ewent. chłodnica oleju
- pomyśleć o zmianie HAMULCÓW ! ! ! seryjne są za słabe


Tuning S4 -  380 - 440 KM / 520 Nm        
- zmiana programu
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! !


Tuning S4 -  420 - 460 KM / 620 Nm                                    
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04, inlet pipe rury, turbo 2 xK04 z RS6 dadzą 460-520 KM
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc Bosch
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło mocne made by PL lub inne
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! !



Tuning S4 -  500 - 700 KM / 500+ Nm    
- turbo 2 x GT28RS, K04/RS6, K16, K24 lub inne ....
- kute tłoki, korbowody
- pompa paliwa Bosch 044
- wtryski 500-700cc
- chłodnica oleju.
- nowe większe kolektory
- wydajny układ IC
- mocne sprzęgło
- ... dużo pieniędzy
.
.