AUDI RS4

B5

 

Hamulce

Seryjny układ hamulcowy.

Przód:
Do 1999/liftu klocki przykręcane do zacisku.
Tarcze 321x30mm przód, zaciski 2-tłoczkowe pływające.
Tył:
Do 1999/liftu 245mm jednolite, od 1999/lift 256x20mm wentylowane.

Do jazdy codziennej wystarczą, przy szybkiej/agresywnej
jezdzie zaczną "puchnąć" i bić

Zmiana hamulców na wydajniejsze :

Zaciski 4-ro tłoczkowe Brembo/Porsche  
+ orginalne tarcze S4 321x30mm.
Zaciski wymagają adapterów.
Na felge 16''

Można założyć tarcze 320-345mm w
zależnośći od posiadanego zacisku.
.
Zaciski 6-cio tłoczkowe Brembo
z Porsche Cayenne, Q7, Tuareg.
Wersje 17 dla tarcz 330mm felga 17''
Wersje 18 dla tarcz 345-350mm felga 18''
Nie wymagają adapterów są p&p !

Tarcze dla 17" o grubości 30-32mm,
dla 18" o grubości 32-34mm
.
Porsche 6-cio toczkowy ECS Tuning    
352x32mm dwuczęściowe, felga 18''

W zestawie wydajne klocki, śruby,
przewody w stalowym oplocie, sportowy płyn
.
Audi RS4 B7 8-mio tłoczkowe,
tarcze dwuczęściowe 365x34 mm
pasują p&p, felgi 18''
.
Audi S4 B6 345x32 mm
Zacisk pływający                 
.
Lepsze klocki PBR/AXXIS Ceramic
Pracują w wyższych temp. i nie niszczą tarcz.
Dla orginalnych zacisków i tarcz S4
.
Przewody w stalowym oplocie na przód
i tył.
Nie "puchną" kiedy w układzie jest wysoka
temperatura.
.
Przednie tarcze pod orginalne zaciski S4
Zimmermann Sport nawiercane 321x30mm
.
Sportowy płyn hamulcowy odporny na
wysokie temp. MOTUL RBF600 lub 660   

Sportowy płyn zmienia się raz w roku !
Lubi wchłaniać wilgoć.
.

Tylne hamucle

Tarcze 298 mm z S8 lub 300 mm z S4 B6
Wymagają prostych adapterów oddalających
zacisk.
.
Tarcze 312mm z RS4 B5, 324mm z RS4 B7
wymagają adaptera lub nowych zacisków o
większym tłoczku.
Zmiana taka może być gdy z przodu mamy
minimum 350mm.
.

Dodatki

Kierownica powietrza na tarcze hamulcowe
z VW Phaeton.
Założenie wymaga wycięcia otworu na
wachacz.