Hamulce
| Seryjny układ hamulcowy. Przód: Do 1999/liftu klocki przykręcane do zacisku. Tarcze 321x30mm przód, zaciski 2-tłoczkowe pływające. Tył: Do 1999/liftu 245mm jednolite, od 1999/lift 256x20mm wentylowane. Do jazdy codziennej wystarczą, przy szybkiej/agresywnej jezdzie zaczną "puchnąć" i bić |
Zmiana hamulców na wydajniejsze :
Zaciski 4-ro tłoczkowe Brembo/Porsche + orginalne tarcze S4 321x30mm. Zaciski wymagają adapterów. Na felge 16'' Można założyć tarcze 320-345mm w zależnośći od posiadanego zacisku. | | |
. |
| Zaciski 6-cio tłoczkowe Brembo z Porsche Cayenne, Q7, Tuareg. Wersje 17 dla tarcz 330mm felga 17'' Wersje 18 dla tarcz 345-350mm felga 18'' Nie wymagają adapterów są p&p ! Tarcze dla 17" o grubości 30-32mm, dla 18" o grubości 32-34mm | |
. |
Porsche 6-cio toczkowy ECS Tuning 352x32mm dwuczęściowe, felga 18'' W zestawie wydajne klocki, śruby, przewody w stalowym oplocie, sportowy płyn | | |
. |
| Audi RS4 B7 8-mio tłoczkowe, tarcze dwuczęściowe 365x34 mm pasują p&p, felgi 18'' | |
. |
Audi S4 B6 345x32 mm Zacisk pływający | | |
. |
| Lepsze klocki PBR/AXXIS Ceramic Pracują w wyższych temp. i nie niszczą tarcz. Dla orginalnych zacisków i tarcz S4 | |
. |
Przewody w stalowym oplocie na przód i tył. Nie "puchną" kiedy w układzie jest wysoka temperatura. | | |
. |
| Przednie tarcze pod orginalne zaciski S4 Zimmermann Sport nawiercane 321x30mm | |
. |
Sportowy płyn hamulcowy odporny na wysokie temp. MOTUL RBF600 lub 660 Sportowy płyn zmienia się raz w roku ! Lubi wchłaniać wilgoć. | | |
. |
Tylne hamucle
| Tarcze 298 mm z S8 lub 300 mm z S4 B6 Wymagają prostych adapterów oddalających zacisk. | |
. |
Tarcze 312mm z RS4 B5, 324mm z RS4 B7 wymagają adaptera lub nowych zacisków o większym tłoczku. Zmiana taka może być gdy z przodu mamy minimum 350mm. | | |
. |
Dodatki
| Kierownica powietrza na tarcze hamulcowe z VW Phaeton. Założenie wymaga wycięcia otworu na wachacz. | |